Nowa strona! www.bola.com.pl

6 kwietnia 2012

zapraszam na bloga Karolina Gerlich

Postanowiłam od czasu do czasu polecać wam innych polskich twórców, którzy wydają mi się interesujący, cykl otwiera Karolina Gerlich, której ubrania według mnie są wyjątkowe , sama posiadam kilka egzemplarzy ;)

Karolina Gerlich urodziła się na Śląsku, mieszka i tworzy w Łodzi. W chwili obecnej pracuje nad dyplomem z projektowania na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Marka Karolina Gerlich funkcjonuje od dwóch lat, dwa razy kolekcje projektantki można było oglądać w trakcie pokazu w strefie OFF w czasie FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Projektantka tak mówi o swojej pracy: „Projektuję dla kobiet, ale wkrótce będzie można skojarzyć moje nazwisko także z linią męską. Inspiruję się głównie przemianami kulturowymi, bardzo ważną rolę jeśli nie najważniejszą w moich kolekcjach odgrywa kolor. Moja wizja mody to odpowiedź na nadchodzące trendy, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnego charakteru sylwetek. Chciałabym ciągle się rozwijać, niewykluczone, że wkrótce będę się starała o staż zagraniczny, w Polsce odbyłam taki w firmie Monnari Trade S.A. Wydaje mi się, że nie ma takiej rzeczy, której nie potrafiłabym zaprojektować, w przyszłości planuję linię toreb i dodatków.” Rzeczy Karoliny można nabyć w butiku fullofstyle.






fot. Katarzyna Czarnecka/www.kcimg.com
model: Klaudia/Hook


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz